hejhej bloggen! :) <3

Jaa nu sitter jag i sängen och pratar med Erika! <3 ;*

Hon ska då såklart sova här för vi ska till kaninhoppningnen i Piteå i morgon :) <3

Jajaa, det gick skit bra på hoppningen och fick Amira <3 hjärtat <3

Deet gick faktiskt så bra att jag har bestämt mig för att vara med på BÅDE Lätt D och Lätt C!! :)


Kulkul!

Erika ska starta med Nia i Svår rak x2 i morgon och med mina kaniner Lasse, rak 2 och Oliver rak 1 :) Och Mira i lääääänngd;D

och jag då , Mira rak x2 Lasse  rak 1  Oliver rak 2  :):)



Ge oss en lyckospark rakt i baken? ;) xp


men puss på alla,                   bloggar i morgon efter tävlingen vid 20.00 kanske om inte tidigare :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0